Tävling för alla på vargbroskolan

Hej alla !
Nu har jag kommit på en
tävling som bara är för dom
på vargbroskolan för det kommer
att vara en bild på ngn som går på
våran skola, men det kmr vara
en otydlig bild och man kmr få gissa
en gång var vem det är på bilden.
Om man gissar rätt så lägger jag
upp en bild på er och skriver eran blogg
på min blogg.
Ngn annan gång kanske det kommer
bilder på kändisar och då får alla vara med, men just
idag blev det så här :))
Om det är 2 som gissar på samma så blir det den som
var först.
Jag säger vem som vann efter cirka 1 vecka.

Gissa person :





// Julia  :))


Kommentarer
Postat av: Emmizz

Jag tror det är Matilda :D <3

2010-11-15 @ 17:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0